Csak éppen nem szántják fel és vetik be sóval az október 31-ével megszűnő MKB Bank kalocsai fiókjának a helyét, ugyanis egyébiránt minden nyoma, egy idő után talán még az emléke is feledésbe merül a Kalocsán szebb napokat megélt pénzintézeti fióknak. A bank ügyfeleit, de még a dolgozókat is derült égből villámcsapásként érő rossz hírt sajnos csak fokozni tudjuk: az utolsó munkanapon még a készpénzkiadó automatát (ATM) is leszerelik, a legközelebbi személyes ügyintézési hely a várostól 50 kilométerre van. Segítséget persze lehet kérni telefonon, de az meg, ahogy a gépi hang mondja: „Az új információs rendszerre való áttérés miatt szünetel.”
A portálunkhoz eljutó hírek, ügyfélpanaszok szerint az MKB Bank kalocsai fiókja 60-70 év körüli ügyfeleit érinti legérzékenyebben a fiók megszűnése. Számukra az online ügyintézés a számítógépes háttér vagy ismeretek, az okos telefon hiánya miatt szinte megoldhatatlan probléma. A dolog természete is olyan, nem hogy az ismerősöket, de még a közeli hozzátartozókat sem szeretnék megkérni, hogy helyettük, a nevükben online bankoljanak.
Ezen ügyfeleknek marad a személyes ügyintézés lehetősége a legközelebbi bankfiókban, Kiskunhalason, de aki ezt így kitalálta, az valószínűleg nem tudja, hogy Kalocsáról a legrosszabb tömegközlekedési lehetőség éppen abban az irányban van. Arról nem beszélve, hogy Kiskunhalas és Kalocsa oda-vissza száz kilométer.
Az MKB Bank Zrt. Igazgatósága közleményében azt írja:
„Az MKB Bank Zrt. Igazgatósága a Bank költséghatékonyságának javítása, valamint a fenntartható nyereséges működésének érdekében áttekintette országos fiókhálózatát, és döntést hozott, mely szerint a kalocsai bankfiók (6300 Kalocsa, Hunyadi J. u. 47-49.) 2018. október 31-ével megszüntetésre kerül. Ettől az időponttól kezdve pénzügyei személyes intézésére országosan 51 bankfiókban állnak rendelkezésére tanácsadóink.
Önhöz legközelebb található bankfiók és nyitva tartás: kiskunhalasi bankfiók (6400 Kiskunhalas, Kossuth u. 3.) Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kalocsai bankfiókban 2018. október 31-én 12 óráig lesz lehetősége személyes ügyintézésre, illetve a készpénzkiadó automata (ATM) is eddig az időpontig működik a helyszínen. Tájékoztatjuk továbbá, hogy a változásból eredően Önnek semmi teendője nincs. Bankfiókjaink és készpénzkiadó automatáink teljes listája a www.mkb.hu oldalon tekinthető meg.
Amennyiben további információra van szüksége, kérjük, hívja a nap 24 órájában elérhető MKB TeleBANKárt lakossági ügyfélként a 06 80 333 660-as, vállalati ügyfélként a 06 80 333 770-es telefonszámon.”
Nos, október 13-án, szombaton többször hívtuk a lakossági ügyfeleknek megadott, a nap 24 órájában elérhető telefonszámot annak a megválaszolására: Ha október 31-e után, MKB bankkártyával másik kalocsai bank készpénzfizető automatájából veszünk ki pénzt, az mennyivel drágítja meg a tranzakciót?
Sokra nem jutottunk a hívással, ugyanis a gépi hang tájékoztatása szerint „Az új információs rendszerre való áttérés miatt nem áll módunkban tájékoztatást adni.”
Nem akarjuk túltolni, de ahogy az érintett MKB Bank ügyfélnek nem sikerült, ezt már nekünk is nehéz lenne higgadtan kommentálni!
Az oldal támogatója a Hufbau-Akker szaküzlet. További akciós termékekért ide kattints!