A Koenigsegg egy kicsi, svéd autógyártó manufaktúrából gördült ki, egyenesen a magyar tulajdonosához.
A HVG információ szerint Magyarországon egyetlen darab Koenigsegg CCXS található, egy féltett garázs mélyén.
4,29 méter hosszú, ehhez a hosszúsághoz azonban mindössze 1,12 méteres magasság és 1,99 méteres szélesség társul. Nem csak a mélyre helyezett kagylóülések nehezítik meg az ember dolgát beszálláskor, hanem az extrém széles küszöbök is. Az ajtók nem hagyományosan és nem is felfelé, hanem előre fordulva nyílnak. A csomagtartóba pedig 120 liternyi pakkot lehet bezsúfolni. A kétszemélyes utastérben mindenhol nemes anyagokkal, elsősorban minőségi bőrrel és hideg tapintású fémmel találkozik a bele ülő, és a kilátás minden irányban igen korlátozott. A műszerfalon érződik, hogy egy kisszériás autóhoz van szerencsénk, melyet ráadásul több mint 10 éve fejlesztettek ki. A high-tech feeling adott.
A kocsi mindössze 1280 kilogrammot nyom a mérlegen, amihez 7000-es fordulatszámon leadott 1018 lóerő, illetve 5600-nál ébredő 1080 Nm-es nyomaték társul. De csak akkor, ha E85-E100-as bioetanolt töltünk a 70 literes tankba, normál benzinnel ugyanis "csak" 800-900 lóerőt ad le a 4,8 literes dupla kompresszoros V8-as motor. A gyári vegyes fogyasztás 22 liter 100 kilométerenként, a határ pedig lényegében a csillagos ég. Egyszóval nem kispénztárcájú embereknek készült autóról van szó. A 178 kilogrammos motor az utasok mögött és a hátsó kerekek között lapul, vagyis hagyományos középmotoros elrendezéssel készült. -Írja a HVG erről a szépséges autóról.
A tulajdonos túl sokat nem használja, mivel nem akar sok km-t bele tenni. Az autó egyébként az újkori, vásárolt értékének háromszorosát éri jelenleg, szóval nem csak szemet gyönyörködtető, hanem remek befektetés annak, aki megteheti, hogy ilyen csodaautót vásároljon.
Vajon mennyi lehet a pontos ára? Mindenesetre mi csak irigykedni tudunk a tulajdonosra és a HVG-re is, hogy kipróbálhatta a csoda masinát!