Lehr-Juhász Mónika, az idei Online Szupertanár versengés közönségszavazatok alapján harmadik helyezettje újabb elismerést könyvelhet el. A dusnoki tanárnő egy másik, a hipersuli által kiírt pályázatra beküldött pályaműve 24 tananyag közül került a 10 legjobb közé. Az értékelést ezúttal kizárólag szakmai zsűri végezte, így az internetes szavazás esetenként vitatott eredménye, a szubjektív elemek kevésbé játszhattak közre az értékelésnél.
A bíráló bizottság komoly kihívás előtt állt, amikor az elkészült 24 új tananyag közül kellett kiválasztani a legjobb 10-et. Talán éppen ezért nem állítottak fel sorrendet a legjobbnak ítélt 10 tananyag között sem ABC, sem pontszámok alapján.
Az értékelés során 7 zsűritag nézte végig és pontozta az elkészült tananyagokat szakmai, módszertani, technikai és szubjektív szempontok szerint pontozva azokat. 1-5 kaphattak minden kategóriában értékelést a tananyagok.
Így állt össze a legjobb pontszámot elérő 10.
Lehr-Juhász Mónika – Énekórát digitálisan?!? című tananyaga az alábbi linkre kattintva tekinthető meg.
Aki elvégzi a kurzust, képes lesz –énektanárként - tanóráin, vagy a digitális világban, akár karantén idején is rendhagyó módon ének-zenét tanítani.
A kurzus a Musicators elnevezésű magyar oldalt mutatja be. „Nagyon örültem neki, hogy zenei projekt is bekerült a legjobbak közé, annak pedig még inkább, hogy végül a díjazottak közé; osztom a véleményét, miszerint a 21. századi pedagógusoknak, zenetanároknak is elengedhetetlen, hogy felzárkózzanak. Erre remek lehetőséget teremt a kurzus: Mónika érthetően, lépésről lépésre vezet végig az oldalon, szakmaisága, elhivatottsága megkérdőjelezhetetlen. Két szóval tudnám összefoglalni az értékelését: hiánypótló, és ahogy Mónika is fogalmazott: trendi” – mondta a zsűri elnöke.
Bács-Kiskun megyei lévén az értékelések közül csak Lehr – Juhász Mónika anyagának méltatását idézzük.
Gratulálunk Lehr-Juhász Mónikának, az érintetteknek pedig ajánljuk a kurzusok elvégzését! Nem csak a top 10, hanem az összes kurzust a hipersuli.webuni.hu felületen lehet elérni.