A digitalizáció jegyében három városban, Baja és Kiskunhalas mellett Kalocsán a közelmúltban üzleti reggeli keretében megtartott előadások a gyakorlati tudnivalók átadásával folytatódtak április 11-én, a Bács-Kiskun Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara Kalocsai Képviseletén.
Mint emlékezetes, a résztvevők az első alkalommal a Kamara Búzapiac téri épületében Ballai Máté IKT (információ és kommunikációs technológia) tanácsadótól Digitális transzformáció: miért, hogyan, mivel készülj fel a nagy korszakra címmel hallhattak előadást.
A kalocsai gyökerei büszke Berta Gergő, az országban a legjobbak között számon tartott Maximum Business Web és Marketing Ügynökség tulajdonos ügyvezetője pedig Az eredményes online értékesítés és reklámozás alapjai elnevezéssel tartott prezentációt. A két szakember az elmúlt csütörtökön gyakorlati tanácsokkal egészítette ki a két héttel ezelőtt elhangzottakat.
Ballai Máté arra a gondolatra fűzte fel mondanivalóját: ha probléma előtt állunk, és döntenünk kell, mi alapján hozzuk meg azt a döntést, ami a leghasznosabb számunkra. A szakembernek ezzel összefüggésben több kommunikációs felvetése volt, majd végül arra a következtetésre jutott: addig kell szűkíteni a választási lehetőségek számát, amíg a két leghasznosabb közül tudunk dönteni.
A tanácsadó azt is kifejtette: néhány vállalkozó csak lehorgonyoz, csak azért csinál valamit tartósan, mert arról azt gondolja, hogy jó, és nem azért, mert a valós igényeknek megfelelően alakította ki a szolgáltatási portfólióját. Azaz a szakember óva intett a megszokástól és a rutintól, hiszen a körülöttünk lévő világ, a piac folyamatos változásban van.
A hallgatóság Berta Gergőtől, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség tulajdonos ügyvezetőjétől olyan tanácsokat kapott, hogy a Fecebook, a Google, a közösségi médiás hirdetések mellett, illetve ezekkel együtt miként lehet intenzív marketing tevékenységet folytatni.
Berta Gergő előadásában aláhúzta: a legfontosabb, hogy a vállalkozások több olyan kommunikációs csatornával rendelkezzenek, amelyek az igényeiknek megfelelnek, „személyre szabottak”, mert csak ez esetben lehetnek sikeresek. A folytatásban a szakember konkrét tanácsokat adott ahhoz, hogy egy már meglévő kommunikációs felület hatékonyságát milyen módszerekkel lehet növelni.
Az esemény a felmerülő kérdések megválaszolásával zárult, de aki igényt tartott rá, az személyre szabott egyéni konzultációra is egyeztethetett időpontot.