Kalocsa emblematikus termékévé vált az Agrimill-Food Kft. által gyártott Ham-Let puffasztott gabonaszelet, amelyet az egész országban ismernek a vásárlók. Az immár Cerbona Élelmiszeripari Kft. tulajdonosainak érdekeltségi körébe tartozó, ugyanakkor jogi önállóságát megőrző Agrimill-Food Kft. új vezetője Bédi Csaba elmondta, hogy a cégnél november végéig jelentős termék- és technológiai fejlesztés valósul meg, amelynek köszönhetően megújulnak a Ham-Let puffasztott szeletek és a gyártásuk is.
A cégvezető elmondta: a jelenlegi tulajdonosi kör múlt év decemberben azzal a szemlélettel és céllal vásárolta meg a céget, hogy a Ham-Let márkát a jelenleginél markánsabban hozza vissza a vásárlói köztudatba. A cég közvéleménykutatást végzett, amelynek eredménye azt mutatta, hogy a több évtizede piacon lévő, nagy élelmiszerláncok polcain megtalálható terméket főként az egészségtudatos nők ismerik és vásárolják, de az előre lépéshez szükség van a Ham-Let kínálatának megújítására és bővítésére.
Annak érdekében, hogy mindez megvalósulhasson, és a termelés is a kor technológiai színvonalára emelkedhessen,
november közepéig egy több mint százmillió forint értékű új automata gépsort állítanak üzembe.
Az új termékekről Bédi Csaba egyelőre annyit árult el, hogy a fogyasztói trendhez igazodva az Agrimill-Food a jól ismert búza és rizs mellett
más magvakból is készít majd puffasztott szeleteket.
A megújult, almárkával is jelölt termékek piaci bevezetése új dizájnelemekkel valósul meg, a termékskálával a társaság új honlapján is megismerkedhetnek majd a vásárlók.
A megújult weboldalon recepteket is találnak majd az egészségtudatos érdeklődők, például arról, hogy a Ham-Let ízletes szeleteire milyen feltétek kerülhetnek.
Bédi Csaba hangsúlyozta, hogy
a megújult Ham-Let és az egyéb termékek ára megmarad a már megszokott árkategóriában,
bárki számára elérhető lesz. A november végéig megvalósuló beruházás megtérülését a társaság nem áremeléssel, hanem az értékesített gabonaszeletek mennyiségének növelésével kívánja elérni.
A cégvezető elmondta: az Agrimill-Food jelenleg három műszakban dolgozik. A már lekötött szerződések, az újdonságok iránti kereskedői érdeklődés teljesítése a hamarosan termelésbe állított gyártósornak köszönhetően nem okoz majd gondot.
Bédi Csaba arra számít, hogy a változások nyomán a megjelenésében és ízeiben megújult Ham-Let gabonaszeletek az eddiginél is szélesebb fogyasztói kör kedvencévé válnak. Ezzel biztosítható az, hogy a nagymúltú hazai márka új lendületet kapjon, és egészéges, innovatív termékként elfoglalja azt a piaci pozícióját, amit minősége és ismertsége alapján megérdemel.