Igazán egységes arculatot kapott az ország.
A Magyar Turisztikai Ügynökség kiválasztotta az országmárkát. Szlogent, logót és videót is kapott.
WOW Hungary néven, ezzel a szlogennel nemzetközi kampányba is fogott hazánk népszerűsétésére. Németország, Ausztria, Csehország, Lengyelország, Románia, Oroszország, Szlovákia, Hollandia, Egyesült Királyság, Kína, USA, Franciaország, Kanada a célközönség.
A győztes pályázatot, amelyre építkezve mostanra elkészült Magyarország turisztikai országmárkája, a Graphasel Design Stúdió adta be (ők feleltek a Budapest 2024 olimpiai pályázat és a vizes világbajnokság arculatáért is). A szlogen, a WOW Hungary egyrészt a "rácsodálkozó meglepetésre utal", de ebben az esetben egy mozaikszó is: a Wellspring Of Wonders rövidítése, amelynek fordítása kb. az, hogy a Csodák forrása. Az új arculatban elkészült logó fő motívuma a hármas halom szimbolikájából ered, és megjelenik benne az út, mint motívum is, amely Magyarország bejárhatóságát és a felfedezést, utazást szimbolizálja.
Az új turisztikai országmárkához imázsfilm is készült Magyarországról, melyhez az egész országot bejárták a forgatócsoportok, és összesen 6420 kilométert utazva, és 35 napnyi előkészítés után 22 napon át forgattak majdnem 90 városban - olvasható az MTÜ közleményében. H
amar szárnyra kapott a nagyszerű videó és több ezren látták már.
A vidéki Magyarországot népszerűsítő WOW Hungary kampány mellett a közeljövőben újra elindul a Budapestre fókuszáló Spice of Europe kampány is, amelyhez szintén új kampányfilm készült, és amely most a főváros építészetére, kulturális és művészeti életére koncentrál, és négy mozgásművész kalauzolásával mutatja meg a magyar fővárost a nemzetközi utazóknak. Ezzel kapcsolatban már megoszlanak a vélemények.
Mi a véleményetek a két videóról?
A cikk forrása Kreatív.hu