Itt találod az összes cikket a „kerékpárút” témában!
A Solt-Dunatetétlen-Akasztó turisztikai célú kerékpárút fejlesztése projekt a Széchényi 2020 program keretében a társadalmi és környezeti szempontból fenntartható turizmusfejlesztésének céljából, összesen 1.076.798.877,-Ft európai uniós 100%-os, vissza nem térítendő támogatásból került megvalósításra. (x)
A kerékpárút 344 millió 970 ezer forintból valósult meg, melyből a mintegy 39 millió forint önerőt Kecel Város Önkormányzata biztosította.
A szokásos programsorral, horgászversennyel, főzőcskézéssel, közös ebéddel, kiállítás-megnyitóval, színvonalas produkciókkal, kirakodóvásárral és gyermekprogramokkal zajlott az Ordasi Falunapok háromnapos programsora a hétvégén. Font Sándor Duna-menti kerékpárút-fejlesztési projektet jelentett be.
Látványosabb építési tevékenység az év közepétől várható, a mederben lévő két pillért ősszel kezdik zsaluzni.
Filvig Géza szerdai sajtótájékoztatóján szólt a tervezett kerékpárút-felújítást hátráltató, történelmi távlatú adminisztratív hiányosságokról.
2020. szeptember 28-ával befejeződött a Bács-Kiskun Megyei Önkormányzat és konzorciumi partnere – a Felső-Bácskai és Homokháti Értékmegőrző Natúrpark Egyesület – „Az EuroVelo 13 kerékpáros útvonal és környezetének ökoturisztikai fejlesztése” című, közel 200 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatású projektje.
A multik, a nagyvállalatok, a kkv-k és a közintézmények külön-külön versenyeznek, ahogyan a városok, a nagyközségek és a községek is. A megyei jogú városok és fővárosi kerületek egy csoportot alkotnak.
Nyilvánosságra hozták a tervezői munkákra és engedélyeztetésre vonatkozó nyílt közbeszerzési eljárás eredményét.
Aki szabadidős célból veszi igénybe a kerékpárutat, nem árt, ha úgy teszi, hogy azzal nem zavar másokat.
Attól nem kell tartani, hogy az arany sakál emberre támad, csak akkor lehet probléma, ha valamilyen okból veszélyben érzi magát.
A kamionok vezetői kürtszóval üdvözölték az ünneplőket, így adták jelét, hogy a bicikliút nekik is nagyobb biztonságot jelent.
Az intézkedés velejáróinak tudomásulvétele mellett ne feledkezzünk meg a tájékoztatóról mit sem sejtő állatokról.
Mindenekelőtt az egyik legszervezettebb közösséget alkotó túrakerékpárosok üdvözlik szerte a világban az új bicikliutat.
Kalocsán három, de alapvetően csak egy fajtáját különböztethetjük meg a bicikliseknek: őrült, normál és csiga tempóban haladó, de valamennyire igaz, hogy a legsebezhetőbb, legfelelőtlenebb közlekedő.
Akár már Pünkösdre elkészülhet az új kerékpárút.
Mindennapi közterületi bosszúságaink egyik fő oka, hogy a kalocsaiak többsége ugyan biciklizni tud, de szabályosan kerékpározni nem, vagy nem akar.
Az elnyert forrásból megújul a már meglévő, de nagyon elhasználódott, töredezett kerékpárút a település és az üdülőterület közt, és egy teljesen új kerékpárutat is kiépítenének, amely a korábban rebesgetett tervektől eltérően a tavat nem kerüli meg. Az első utcától haladna a kilencedik utcáig, végig a parton, majd tovább az erdőbe egy vargabetű erejéig. Sok fát ki akarnak vágni. Állítólag az üdülőtulajdonosok kérték.
Amennyiben a beruházás befejeződik, ezernyi veszélyhelyzetet kerülhetnek el a jelenleg még a Glencorehoz tartó kamionok között, egyenetlen, rossz útburkolaton közlekedő kerékpárosok és kismotorosok.
Foktő, Harta, Uszód és Solt örülhetett a mai eredményhirdetésnek.
Zöld utat kaphat a TOP-os pályázatok között szereplő Foktő-Kalocsa közötti kerékpár-út építése.
A legfőbb cél, hogy az ott nyaralók jól érezzék magukat és évről évre úgy éljék meg, mindig kapnak valamit!
Még néhány hétig kivárnak, aztán, ha kell, saját zsebből indítják a megígért beruházást.
A Fókuszban Podcast második adásának vendége Bagó István addiktológiai konzulens, akivel a szerhasználati trendekről, dizájnerdrogokról, a felismerés fontosságáról és a megbélyegzés hatásairól is beszélgettünk.